حسی بالاتر از دلتنگی......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ شنبه 4 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان

حسی بالاتر از دلتنگی

 حسی تلخ تر از دلتنگی ست

وقتی صدایش به من می گوید

" دوستت دارم "

و نگاهش خیره در چشمان دیگری ست

حسی تلخ تر از دلتنگی ست

وقتی می گوید

تمام لحظه هایش را به یاد من خط می زند

ولی شبهایش را با دیگری مشق می کند

حسی تلخ تر از دلتنگی ست

وقتی تمام ثانیه هایم نیز عاشق یاد او هستم

ولی او . . .

حتی به گریه هایم شک می کند

می دانم همین روزا برایش تمام می شوم

شاید اگر بغضم می شکست دل تنگی آنقدر تلخ نبود . .



نظرات شما عزیزان:

marjan
ساعت9:12---5 آبان 1392
من باز اومدم ایمان جان

مث همیشه مطالب عالین من که لذت میبرم
پاسخ:سلاااام ممنون که باز اومدی عزیزدلم .ممنون تو لطف داری


هستی18
ساعت20:40---4 آبان 1392
رفت. نتوانستم جلوی رفتنش را بیرم. او رفت و من را در منگنه قرار داد. منگنه پیدا کردن جوابی که می دانستم اگر توجیه کننده نباشد، زندگی خودم و او را به هم خواهد ریخت. من اشتباه فرستاده بودم. فقط اشتباه. : " سلام ملوسک خوفی عسلم". و این پایان زندگی او بود و یک عمر عذاب و جدان من. پیام اشتباه ارسال شده بود

بیتاجووون
ساعت20:37---4 آبان 1392
تمام زندگی ام را میدهم که برگردی
و همین که برگشتی بگویم:
“دیگر نمی خواهمت گــ ــمــ ــشــ ــو”
.
.
.


بیتاجووون
ساعت20:35---4 آبان 1392

پر گرفتم
حتی پرواز را هم تجربه کردم
ای کاش زودتر می رفتی . . .
.


محمود
ساعت20:33---4 آبان 1392
در خیالِ دیگری میرفتـــی
و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی میکردم …


محمود
ساعت20:32---4 آبان 1392

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند . . .
دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت ، تکرار و رویش نفرت


محمود
ساعت20:31---4 آبان 1392
نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی . . .

دلتنگ
ساعت18:59---4 آبان 1392


بعضی از ادم ها با کاغذ کاهی چاپ میشوندو بعضی با کاغذ خارجی.

بعضی از آدم ها ترجمه شده اند.

بعضی از آدم ها تجدید چاپ میشوندو بعضی فتوکپی آدم های دیگرند.

بعضی از آدم ها با حروف سیاه چاپ میشوند و بعضی از آدم ها صفحات رنگی دارند.

بعضی از آدم ها تیتر دارند فهرست دارند و روی پیشانی بعضی از آدم ها نوشته اند:

حق هرگونه استفاده ممنوع و محفوظ است.

بعضی از آدم ها قیمت روی جلد دارندو بعضی با چند درصد تخفیف به فروش میرسند.

بعضی از آدم ها خط خوردگی دارندو بعضی غلط چاپی دارند.

بعضی از آدم ها باید چند بار بخوانیم تا معنی آنها را بفهمیم و بعضی را باید نخوانده دور انداخت


پاسخ:خیلی با معنی بود اورررین


مازیار
ساعت18:57---4 آبان 1392
حرف هایی هست برای نگفتن
و ارزش عمیق هرکسی
به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد .
و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن
و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی
که باید قلم را بکنم و دفتر را پاره کنم
و جلدش را به صاحبش پس دهم

و خود به کلبه ی بی در و پنجره ای بخزم

و کتابی را آغاز کنم که نباید نوشت


ال ناز
ساعت18:24---4 آبان 1392
باغبانی پیرم...
كه به غیر از گل ها از همه دلگیرم
كوله ام غرق غم است
آدم خوب كم است
عده ای بی خبرند

امها می میرند


ال ناز
ساعت18:20---4 آبان 1392
بادها از رفتن به من چیزی نگفتند، زیرا آنقدر در حرکت بودند که رفتن را
نمی شناختند! پلنگان، دویدن را یادم ندادند زیرا آنقدر دویده بودند که
دویدن را از یاد برده بودند.
پرندگان نیز پرواز را به من نیاموختند، زیرا چنان در پرواز خود غرق بودند
که آن را به فراموشی سپرده بودند!
اما سنگی که درد سکون را کشیده بود، رفتن را می شناخت
و کرمی که در اشتیاق دویدن سوخته بود،
دویدن را می فهمید و درختی که پاهایش در گل بود، از پرواز بسیار
می دانست!
آنها از حسرت به درد رسیده بودند و از درد به اشتیاق
و از اشتیاق به معرفت


ال ناز
ساعت18:15---4 آبان 1392
دویدن بیاموز ، چون هر چیز را که بخواهی دور است
و هر قدر که زودباشی، دیر.
و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی، برای آن که به اندازه
فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی.
من راه رفتن را از یک سنگ آموختم ، دویدن را از یک کرم خاکی
و پرواز را از یک درخت.


ال ناز
ساعت18:13---4 آبان 1392
وقتی راه رفتن آموختی، دویدن بیاموز. و دویدن که آموختی ، پرواز را.
راه رفتن بیاموز، زیرا راه هایی که می روی جزیی از تو می شود
و سرزمین هایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند


pegah
ساعت15:38---4 آبان 1392
سلام ایمان جون وب خوبی داری موفق باشی داداشی من لینکت کردم لطفا منو بااسم dady i love u for ever بلینک


پاسخ:سلااام پگاه جان تو لینک شدی ممنون از نظرت بازم به من سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: